تک نگاری های اینجانب از شهر آشوب

خرید بک لینک

یک سال بعد از فتنه ۸۸، آتش آن دامن منطقه را گرفت و دیکتاتورهای تونس و مصر و لیبی و یمن یک به یک سرنگون شدند. سال بعد منتظر یکسره شدن کار عربستان و بحرین و امارات باشید.

وقتی یک عده برای اغتشاش دور هم جمع میشن و همه با هم شعار میدن «نترسید، نترسید، ما همه با هم هستیم» یعنی همه شون دارن از ترس زهره ترک میشن.

من تازه فهمیدم دو تا ایران تو دنیا هست. یکی اونی که ما توش زندگی میکنیم و از شمال و جنوب فقط به دریا راه داره و چند روزی در برخی نقاطش اغتشاشات محدودی در جریان بوده و الان هم بسیار فروکش کرده، و دیگری اون که آمدنیوز نشون میده که صبح تا شب میلیاردها نفر دارن توش تظاهرات می کنن و از غرب هم به دریا متصله و یه شهر ساحلی خوش آب و هوا مثل رامسر داره که بهش میگن ایذه!

ظاهرا حضرات بهاری زیادی تو نقش درخت غرق شدن! کسی شنیده اینها یک کلمه اغتشاشات و توهین به مقدسات رو محکوم کرده باشن؟

چهل سوال ساده از حامیان روحانی...

ما را در سایت چهل سوال ساده از حامیان روحانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: جمعه 22 دی 1396 ساعت: 10:13

صفحه بندی