
جناب آقای علوی! ارسال انبوه پیامک، یا از بودجه وزارت و مصداق استفاده شخصی از بیت المال است، یا رایگان و مصداق رانت دولتی و یا از جیب مبارک که البته بعید و اسراف است و موجب پرسش «از کجا آورده ای؟»
ما را در سایت چهل سوال ساده از حامیان روحانی دنبال میکنید
برچسب: پیامک, نویسنده: بازدید: 90