
جریان نفاق چنان برای پایان اعتصاب غذای مفتضحانه و چند ساعته شیخ فتنه مارش پیروزی می نوازند که انگار یکی از دو مطلوب «یا مرگ یا آزادی» حاصل شده است! خودشان را به اتوبان علی چپ زده اند که کروبی به اندازه یک روز روزه ماه رمضان نیز نتوانست دوام بیاورد و به بهانه تضمین دولت به «پیگیری» موضوع حصر، بلعیدن را از سر گرفت. تا آنجا که یادم می آید روحانی تضمین به پیگیری را در ایام انتخابات داده بود. اینکه اکنون چه اتفاق جدیدی افتاده که کروبی آن را نتیجه نمایش خود می داند، نمی دانم! این شوی سیاسی یک فضاحت ...
ادامه مطلب